CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 29, 2011

Puteri Kenit....Penawar Yang Terindah...aminnn

Semenjak dua menjak ni, jiwa CTL dok kacau bilau... runsing...sedih dan kecewa bila ada org luar cuba porak perandakan hidup CTL...tp alhamdulillah, syukur pada Allah...hati dan jiwa ni dah mula tenang...CTL sedang berusaha utk buang anasir2 jahat dr terus mengganggu akal dan fikiran ni...

Betul la kan..anak itu penawar yg terbaik...saat hati CTL sebak dan hiba...CTL peluk dan kucup puteri kenit erat2....kdg2 pipi munggel dia jd jg mangsa gigitan CTL..dan seperti memahami perasan ibu yg sedang dilanda gelora..puteri kenit pun cium2 CTL..tenkiu sayang...sofia la harta ibu dan abah dunia akhirat...

Buat en suami, tenkiu juga la sebab sudi jadi pendengar setia...syukur pada Allah kerna memberi CTL seorg suami yg penyanyang dan seorg puteri yg comel...

Ya Allah...sesungguhnye aku hamba yg hina serba kekurangan..aku mohon kau berikan lah aku kekuatan dlm menghadapi segala dugaan dan cabaran...periharalah kebahagiaan aku bersama suami dan cahayamata kami...sesungguhnya kepada-Mu aku berserah,...aminnn...


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Melenggang

terima kasih banyak2 sebab korang sudi melenggang kangkung kat sini....sayang korang...muuuaaahhhhhh....