CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 12, 2011

First flight utk puteri kenit...

Ewahhh...puteri kenit suke ek jenjalan.....hepi je CTL tengok dia dlm flight...bukan main suker dia bila pramugari dok dukong dia....alhamdulillah, sket pun dia x buat perangai masa dlm flight...tgh menghayati kenangan pertama dia la tu..heheee


kenangan buat puteri kenit..:)





Pastu bukan main lagi dia senyum ek....gelak ketawa bila ramai org dok main2 dgn dia....bagus anak ibu ni tau....

dah letih dukong...dok dlm bakul ni je la jwbnyer...


*len kali leh terbang lagi la cam ni..heheee

3 comments:

  1. puteri kenit nak terbang jangan lupa ajak auntie tau..:)

    ReplyDelete
  2. bestnya gi cape town..baiknya sofia..=)

    ReplyDelete
  3. kunjungan balas & follow! (",)v

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Selamat Melenggang

terima kasih banyak2 sebab korang sudi melenggang kangkung kat sini....sayang korang...muuuaaahhhhhh....